Suport Tehnic | datanets.ro

Suport Tehnic

Datanet Systems oferă servicii de asistență tehnică la distanță sau la sediul clientului pentru:

  • repunerea rapidă în funcțiune a infrastructurii IT și de comunicații,
  • derularea activităților de mentenanță,
  • rezolvarea oricăror probleme critice sau extinderea capacității operaționale.

Suportul asigurat de Dananet Systems constă în:

  • punct unic de contact prin Centrul de Asistență Tehnică Datanet Systems, disponibil prin telefon și Internet.
  • intervenții în locația clientului, cu sau fără piese de schimb, conform condițiilor contractuale, cu următorii timpi de răspuns:
    • 2 ore pentru București, Bacău, Cluj, Timișoara, Constanța, Brașov, Oradea, Iași, Galați;
    • 4 sau 8 ore pentru restul țării, în funcție de condițiile de trafic și acces în locația clientului.
  • disponibilitate a actualizărilor de software pe timpul contractului.
  • asistență la nivel de expert pentru suport în identificarea și izolarea defecțiunilor, asigurarea funcționalității și găsirea unei soluții acolo unde este posibil, escaladarea către producător a problemelor nesoluționate.
  • servicii disponibile 24/24, cu posibilitatea contractării unei acoperiri de 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână.

Sau sună la Dispeceratul Datanet:

0788 365 147  |  0788 365 518

(pentru clienții cu contracte de suport active)

(pentru clienții cu contracte de suport active)