SOLUȚII PENTRU SERVICII DE ASISTENȚĂ CLIENȚI PENTRU INSTITUȚIILE FINANCIARE

Serviciile de asistență pentru clienți sunt esențiale pentru instituțiile financiar-bancare. Datanet Systems a susținut o investiție pe termen lung în echipa sa de experți și în dezvoltarea portofoliului de soluții integrate pentru call center și pentru servicii de asistență clienți. Relația noastră de afaceri foarte strânsă cu zeci de clienți din sectorul bancar ne-a permis să proiectăm soluții personalizate care să răspundă nevoilor specifice de eficiență, fiabilitate și securitate.

 

 

MAI MULTE DETALII

Tab Solutie Inst. Financiare

SOLUȚIA

Datanet Systems oferă telefonie, infrastructură contact center, videoconferință, sisteme de servicii pentru clienți de tip multichannel (telefon, e-mail, web, SMS), înregistrarea apelurilor și ecranelor, monitorizarea calității agenților din contact center.

Soluțiile noastre includ module de administrare a campaniilor dial-in and dial-out, integrări cu sistemele IT ale clientului la nivel de desktop de agent precum si în back-end, soluții de colectarea feedback-ului clienților și software de management.

Un rol deosebit în soluțiile noastre de servicii pentru clienți îl dețin sistemele Interactive Voice Response, inclusiv cele de tip Natural Speech Recognition și Voice Biometric.

În soluțiile noastre integrate folosim produse Cisco, Verint, Zoom International, Omilia, 2Ring, Nuance Communications, Avaya.

BENEFICII PENTRU BĂNCI

Prin utilizarea sistemelor de servicii pentru clienți oferite de Datanet Systems, clienții noștri beneficiază de:

  • Reducerea costurilor și eficiență oferite de cea mai recentă tehnologie a multor companii de top din piață;
  • Implementare sigură și rapidă a soluțiilor tehnice pretestate, de către o echipă de experți în tehnologie cu mai mult de 15 ani de experiență în proiecte similare în Europa de Est;
  • Avantaj competitiv de pe urma serviciilor de clienți îmbunătățite, ce includ telefonie, web, email, natural speech recognition, gestionarea feedback-ului clienților.

BENEFICII PENTRU UTILIZATORII FINALI

Clienții finali se bucură de următoarele beneficii:

  • Ușurința de a accesa serviciile bancare, de oriunde, prin metoda preferată (voce apel, web, e-mail, smartphone);
  • Economie de timp prin evitarea răspunsurilor la mai multe întrebări de autentificare, menținând în același timp securitatea și confidențialitatea necesară.