COLABORARE ȘI ASISTENȚĂ CLIENȚI

Oferta Datanet Systems este completată cu un portofoliu de soluții și servicii de Contact Center, adaptate cerințelor și bugetelor organizațiilor, precum și nevoilor specifice acestora. Oferim soluții care permit gestionarea unitară a comunicării multi-canal (voce, text, e-mail, video) cu clienții finali, îmbunătățirea nivelului de calitate al interacțiunii cu aceștia și eficientizarea activității agenților. În cazul în care companiile nu dețin competențele necesare, furnizăm servicii complete de personalizare și administrare a Centrelor de contact.

Parteneri Datanet Systems: Cisco, 2Ring, Nuance, Zoom, Mind, Avaya, Verint.

 

 

MAI MULTE DETALII

Tab Colaborare si Asistenta Clienti

COMUNICAȚII UNIFICATE

Produse:

  • Cisco Unified Communications Manager;
  • Cisco Jabber;
  • Cisco 2900, 3900 and 4000 Series Integrated Services Routers (ISRs);
  • 2Ring Phone Services;
  • Mind PhonEX One call accounting.

Avantaje:

  • Reducerea de costuri prin implementarea unui sistem centralizat de comunicație, beneficiind de infrastructura IT și de comunicație existentă;
  • Oferirea unei soluții flexibile de comunicație pentru utilizatori, care pot folosi dispozitive mobile pentru a colabora voce, video și text într-un mediu securizat;
  • Ușurință în adăugarea unor noi puncte de lucru, în care utilizatorii au acces la aceleași facilități de comunicație;
  • Integrarea accesului la soluțiile de comunicație în aplicațiile de business folosite uzual.

COLABORARE VIDEO ȘI WEB

Produse:

  • Cisco TelePresence Server;
  • Cisco TelePresence Conductor;
  • Cisco WebEx Meetings Server;
  • Cisco TelePresence Management Suite.

Avantaje:

  • Reducerea de costuri prin realizarea întâlnirilor de afaceri fără deplasări la distanță, într-un mediu care simulează perfect contactul față în față prin sunet direcțional, imagine și sunet de înaltă definiție, dimensiune a imaginii apropiată de cea reală etc.;
  • Partajarea de conținut într-un mod simplu, în cadrul unei conferințe;
  • Înregistrarea conferinței și a mențiunilor și adăugărilor făcute pe marginea documentelor;
  • Colaborarea cu alte organizații externe care dispun de un sistem de comunicație voce-video.

CUSTOMER COLLABORATION

Produse:

  • Cisco Unified Contact Center Enterprise;
  • Cisco Unified Contact Center Express;
  • Cisco Unified E-Mail / Web Interaction Manager;
  • Cisco Finesse;
  • 2Ring Agent desktop;
  • Zoom CallRec.

Avantaje:

  • Dezvoltarea unei relații interactive și personalizate între furnizor și client;
  • Implementarea unei soluții de colaborare integrate cu aplicațiile de business, care asigură obținerea unei rezoluții rapide la solicitările clientului;
  • Ușurința accesului prin orice mediu de comunicare (voce, text, email, video) la serviciile oferite de Contact Center;
  • Automatizarea livrării informațiilor către client fără participarea operatorului uman;
  • Reducerea de costuri cu personalul în Contact Center.

Tab Colaborare si Asistenta V2

ARHITECTURA DE COMUNICATII UNIFICATE POTRIVITE ORICAREI INCAPERI, BIROU SAU DISPOZITIV

Datanet Systems detine un portofoliu complet de aplicatii de teleprezenta, pe baza caruia poate implementa si dezvolta solutii end-to-end integrate, capabile sa raspunda cerintelor si nevoilor oricarui tip de organizatie.

    Solutiile de teleprezenta Datanet permit:

    • Cresterea nivelului de eficienta a lucrului in echipa;
    • Optimizarea randamentului angajatilor mobili;
    • Imbunatatirea suportului decizional si cresterea vitezei de luare a deciziilor;
    • Reducerea costurilor de transport si a cheltuielilor operationale;
    • Ameliorarea calitatii interactiunii cu partenerii si clientii finali;
    • Dezvoltarea si promovarea rapida de noi servicii catre anumite categorii de clienti si/sau prospecti;
    • Extinderea etapizata si modulara a arhitecturii sistemelor in functie de echipamentele si/sau solutiile preexistente si bugetele alocate.
    Afla mai multe